Esperem que estigueu bé, abans de res. Sabem que totes i tots estem passant per una dura prova per a la qual ningú no estava preparat. El sector del llibre –cultural en general– s’ha vist especialment perjudicat per aquesta crisi, ja que totes les llibreries han hagut de baixar la persiana de cara al públic. Això no vol dir que no funcionen. Continuen treballant i responent als lectors, però d’una altra manera.
En aquest sentit, s’ha iniciat la campanya #LlibreriesObertes per ajudar a les llibreries de proximitat, que tan bé treballen i tant contribueixen al manteniment de la cultura, des d’un sentit ferm de la professionalitat i des d’una perspectiva ètica i respectuosa amb la situació de confinament en què vivim. La campanya consisteix a seguir comprant a través d’aquestes llibreries de proximitat. Una manera efectiva de recollir els fons necessaris perquè els llibreters i llibreteres de casa nostra puguen fer front a les despeses que suposa mantenir la seua llibreria oberta. La web on podreu veure de quina manera es pot fer efectiva aquesta compra és aquesta: www.llibreriesobertes.cat.
A banda d’aquesta iniciativa, les llibreries tenen el seu fons editorial i us poden servir títols que no figuren en el catàleg de la campanya #LlibreriesObertes.
Per part nostra, i de cara al 23 d’abril, Dia del Llibre i de Sant Jordi, volem fer-vos partícips de tres recomanacions de Lletra Impresa Edicions ben especials:
1. Diari íntim d’un editor, de l’australià d’origen xinès, Ouyang Yu (ADULTS)
En aquest altre enllaç teniu a la vostra disposició la resta dels llibres de Lletra Impresa Edicions que formen part d'aquesta iniciativa.
Entre totes i tots ho farem bo!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada